Ferie i Thailand november - december 2007 (side 4 af 7)

Retur til Rejsebeskrivelser

Opdateret d. 6.2.2018

Ao Nang

12. dag, tirsdag 27. november (fortsat)
Eark hentede os i Tamarind Village som planlagt kl. 15.00 og kørte os den korte tur til Chiang Mai lufthavn. Flyvningen til Bangkok og videre til Krabi forløb planmæssigt. Fra Krabi lufthavn blev vi kørt til Ao Nang Princeville Resort, ankomst kl. 21.00. Vores nye guide kendte lige så lidt til vores videre transport to dage senere som vi selv, men hun lovede at undersøge og ringe næste formiddag.
Vores nye værelse var ok. En pudsig detalje: Mellem soveværelse og badeværelse var der skodder, der kunne åbnes, så man fra badekarret kunne se fjernsyn ;-). Især nød vi dog altanen den aften.

13. dag, onsdag 28. november.
Vi ventede hele formiddagen på at blive ringet op om vores afrejse næste dag. Over middag blev vi lovet en opringning kl. 17.00, så vi hyrede en longtail båd om eftermiddagen til at tage os på sightseeing til de to øer Poda og Chicken Island, der benyttes meget af én dages turister til badeture. På Poda er der en rigtig restaurant, mens Chicken Island blot byder på en lille snask, der også sælger varme retter.
Hjemme igen fik vi den ventede opringning: Pick up i morgen kl. 10.00.
Området ved Ao Nang var meget flot og meget turistet. Hotellet var ok, sidste morgen måtte vi dog undvære varmt vand i bruseren.